Stockholm dag 2

15 Sep

Torsdagen började med en hejdundrade frukost buffé… jag gillar dock mina mackor och vaniljyoghurt 🙂

Dagen på jobbet gick väldigt fort. Det var fixande med möten och annat.. jag gick hem vid 18.. då väntade en kul kväll. Jag skulle äntligen få träffa 2 kollegor jag pratat med under åren, men aldrig träffat. Ogy som är från Bulgarien och som arbetade som assistent till en av cheferna i Sverige, därav min kontakt med henne. Stefan hennes man (jaaaa, de träffades på jobbet :-)), arbetar i Windows gruppen och vi hade mycket kontakt för ett antal år sedan i en av mina andra roller på jobbet..

Här i väntan på att de ska dyka upp..

Här går vi på väg mot restaurangen på Söder.. Stockholm är vackert med allt sitt vatten!

Och här har vi dem, Stefan och Ogy 🙂 Vi hade en supertrevlig kväll!

Kram kram

2 svar to “Stockholm dag 2”

  1. linn september 17, 2012 den 9:45 f m #

    Ser trevligt ut Anja! xxx

  2. enhus september 17, 2012 den 5:53 e m #

    🙂 Kram

Lämna en kommentar