Busfabriken

29 Sep

Igår hade jag två bonus barn med mig hem från dagis, Josephine och Alexander.

Innan vi skulle ta oss till Busfabriken gjorde jag hamburgare till sällskapet 🙂

När alla hade mätta magar, så hoppade vi alla i bilen för att ta oss till Busfabriken! Dags för några timmars lek 🙂

O vilka möte vi upp där… finaste Emma och Alexander!

Klättra, hoppa och busa!

Alexander och Emma passade dessa två busungar.. 🙂

Osså jag och Alexander 🙂 Jodå, Alexander fick mig och både klättra, hoppa och åka värsta rutchkanan 🙂

Åka lite rutchkana.. wiiiii!

Sen börjar de vuxna bli trötta! 😉 Alexanders kompis Fredrik var osså med..

…medans barnen bara fortsätter.. Tindra i full fart upp för rutchkanan..

När de stängde for vi hem för att fika och titta på Fångarna på fortet 🙂

Kram på er

Lämna en kommentar